Saturday, June 26, 2010

Youtube: Cari Jodoh(Wali Band) Versi English

Anda semua kenal dengan band Wali Band yang berasal dari negara jiran kita iaitu Indonesia. Lagu top band ini yang kini masih sering berkumandang di corong-corong radio iaitu Cari Jodoh kini dah ada versi English. Saya pun tak tahu, sapa yang menciplak? Setahu saya, Wali Band tuan asal lagu ni. Tapi sekarang ni versi english ni dah wujud pulak. Tajuk lagu pun jauh menyimpang, video klip pula lain dari yang lain, cuma alunan muzik masih lagi sama. Saya tak mahu komen lebih-lebih, saya nak share dengan anda semua mengenai lagu Wali Band ni di nyanyi oleh Fabrizio Faniello. Jom tonton Video klip youtube lagu I No Can Do.



So, apa pendapat anda semua? Okey ke? hehehe... Well, not bad la... Yang penting enjoy. Okey lah, pada anda yang ingin mendowload lagu ini dalam bentuk format mp3, saya telah sedia kan link di bawah:

I No Can Do by Fabrizio Faniello MP3

No comments:

Post a Comment