Saturday, June 12, 2010

Super Hide IP v2.0.7.6 Full Version


Super Hide IP v2.0.7.6 
Super Hide IP adalah software untuk menyembunyikan alamat IP kita yang asli, yang menariknya pada software ini adalah, terdapat pilihan untuk melacak IP address (random) sesuai dengan waktu yang kita tentukan! Hal lain yang mengagumkan saya adalah, adanya menu untuk memilih IP dari negara yang kita inginkan, sekitar 193 negara pada daftar list yang ada.

Banyak alasan bagi seseorang untuk menyembunyikan alamat IP mereka. dan banyak juga kegunaan yang boleh anda dapatkan dengan menyembunyikan alamat IP anda. Bagi seorang hacker, ketika mereka melakukan aksi, mereka wajib menyembunyikan IP asli mereka untuk menghindari dari hal-hal yang tidak di inginkan kerana kelalaian mereka sendiri.
Software Super Hide IP adalah salah satu software yang sangat bagus untuk menyembunyikan alamat IP asli anda. Selain tujuan untuk merosak (untuk para hackers), anda juga boleh menggunakan software ini untuk mendownload dari rapidshare agar lebih cepat dan berkali-kali. Kerana dengan menggunakan Software Super Hide IP, anda boleh mengganti alamat IP anda sesuka hati.
Untuk pengetahuan anda, browser yang sesuai untuk melayari menggunakan software Super Hide IP ini adalah Mozilla Firefox kerana fungsi settingnya telah di reka khas untuk penggunaan mozilla. Baiklah, sila lihat gambaran yang telah saya lakukan di bawah. Saya dengan sengaja memilih IP negara China untuk di diuji dan lihat hasil no IP saya. Di sini, saya cuba memeriksa IP saya secara online di halaman whatismyipaddress.com

Masih ada lagi 1 bukti hasil penggunaan saya iaitu, saya cuba memeriksa kelajuan di www.speedtest.net. Dan hasil yang sama tidak jauh berbeza adalah, IP saya masih kekal di negara China. Penggunaan yang cukup mudah dan senang bukan! Hanya pilih dan tekan, tiada Virus dan malaware yang tersembunyi. 100% selamat. 

Super Hide IP v2.0.7.6 

No comments:

Post a Comment