Sunday, June 6, 2010

USB Disk Security 5.3.0.36 Full

USB Disk Security 5.3.0.36



USB Disk Security 100% perlindungan terhadap ancaman melalui storage USB. USB Disk Security adalah utiliti antivirus yang mempunyai nilai untuk melindungi PC anda dari ancaman dari USB storage. Kami mencari dan memperbaiki ancaman bahawa produk keselamatan anda saat ini tidak dijawab ...



Penyelesaian terbaik untuk melindungi komputer offline
Perisian antivirus yang terpantas dan terkecil
Serasi dengan perisian keselamatan lain
Serasi dengan semua platform windows
Sangat mudah digunakan
Percuma upgrade


Produk Unggulan


100% perlindungan terhadap setiap program berbahaya melalui USB drive
USB Disk Security menggunakan teknologi proaktif  dan inovatif untuk menyekat setiap ancaman melalui USB drive. Ada pelbagai produk yang terdapat di kedai-kedai atau di Internet yang menawarkan 100% perlindungan terhadap setiap program berbahaya melalui USB drive. Tetapi sebahagian besar produk tersebut bahkan tidak mampu menjamin perlindungan 90%. USB Disk Security adalah perisian yang terbaik di dunia untuk menyekat ancaman yang boleh merosakkan PC anda atau kompromi maklumat peribadi anda dari simpanan USB. Menyokong USB drive, flash disk, c, thumb drive, pen drive, removable storage, ipod, dan banyak lagi.


Penyelesaian terbaik untuk melindungi komputer offline
Perisian antivirus lain harus mengemas kini database secara teratur, dan mereka tidak dapat secara efektif melindungi komputer offline yang tidak disambung ke Internet. Oleh itu, haruslah anda sentiasa updated data antivirus di pc anda. Ketika virus baru, worm dan lain-lain menyerang dengan serangan berbahaya, straditional signatures tidak mencukupi menangani nya. Bayangkan sahaja, setiap satu minit menunggu update virus signature, virus yang ada di dalam pc kita mencipta kerosakan dalaman yang dapat memiliki konsekuensi yang boleh menghancurkan kesemuanya. USB Disk Security menggunakan teknik pengesanan yang canggih, proaktif, tidak memerlukan update signatures, dan menutup tetingkap kerentanan apabila dibiarkan terbuka oleh reaktif lain dan ini merupakan tanggapan signature yang berasas.


Tercepat di dunia dan perisian antivirus terkecil
Dengan USB Disk Security, tidak memerlu kan kelajuan untuk pengesanan dan pengimbasan. Bandingkan perisian antivirus yang ada dan anda akan mendapati bahawa USB Disk Security adalah aplikasi terkecil dalam industri. Contohnya, USB Disk Security installer hanya 1 MB. Program ini menggunakan sekitar 1-7 MB RAM.


Serasi dengan semua perisian antivirus
Ketidaksesuaian antara program antivirus adalah masalah. Pada kebanyakan kes, memasang dua program antivirus dari vendor yang berbeza pada satu mesin (untuk perlindungan meningkat) secara teknikal tidak mungkin dan tidak di galak kan, kerana dua program akan mengganggu fungsi masing-masing. Namun, USB Disk Security adalah 100% serasi dengan semua perisian keselamatan.


Mudah digunakan
USB Disk Security telah direka secara khusus untuk bekerja efektif dan sesuai untuk kesemua pengguna komputer. Hanya install dan biarkan nya.


Bayar sekali dan mendapatkan semuanya
Produk antivirus lain harus dibayar untuk update setiap tahun. USB Disk Security adalah untukseumur hidup. Anda menerima semua kemas kini program secara percuma.



USB Disk Security 5.3.0.36

No comments:

Post a Comment