Tuesday, June 15, 2010

Combofix Removes Malware,Spyware...

 Combofix

Virus, Trojan dan Spyware adalah salah satu punca bahaya yang boleh anda dapati pada komputer anda kerana ia dapat menyebabkan kehilangan data dan komputer mungkin menjadi Hang. Jalan terbaik yang di sarankan adalah, pasangkan Combofix di dalam pc anda. Combofix membantu anda melawan malware-malware yang berbahaya ini. ComboFix adalah cara yang baik yang dapat menyingkirkan spyware dan yang pasti nya, komputer anda tetap di lindungi.

Program ini merupakan tool automatik spyware removal dan sangat bagus dalam menyingkirkan trojan yang menggangu sistem software, sistem window dan file OS yang penting di komputer anda. Anda ingin memiliki program yang bekerja baik dengan komputer? Maka, ComboFix merupakan pilihan yang sesuai untuk komputer anda.

Tapi besar kemungkinan ramai yang pernah terkena masalah RVHOST. Dengan aplikasi freeware ini, anda dapat menangani masalah tersebut. Tidak cukup dengan itu,
Combofix juga dapat memperbaiki registry yang telah rosak. Kebanyakkan kes-kes serangan virus yang tidak kritikal akan dapat diperbaiki dengan hanya menjalankan aplikasi ComboFix. Jadi, berhati-hati lah dengan melayari internet pada masa kini, semakin maju dunia cyber, semakin maju juga virus baru yang kian tercipta. 

* Untuk anda yang kurang pasti cara penggunaan ComboFix, boleh lah rujuk di halaman SINI

Combofix | 3MB

No comments:

Post a Comment