Saturday, June 12, 2010

SRS Audio SandBox v1.10.2.0 Full Version

SRS Audio Sandbox screenshot 2 - The Advanced Controls panel lets you select the values for different control components, including SRS 3D Space Level, SRS TruBass Level, SRS Focus Level, etc.
SRS Audio SandBox v1.10.2.0 


SRS Audio SandBox adalah salah satu tools sokngan untuk audio anda. Software ini diciptakan untuk membuat audio menjadi lebih bagus. Dan boleh dikatakan seperti equalizer. Dengan program ini kita dapat menyesuaikan audio berdasarkan music, film, video atau game. Maksudnya, jika kita sedang memainkan sebuah Filem DVD, kita boleh menyesuaikan audio ke dalam settingan filem, sehingga audio yang keluar akan lebih sesuai dan bagus. Dan jika memainkan sebuah lagu/muzik mp3, kita boleh menyesuaikan audio ke settingan music, sehingga audio yang keluar akan lebih selaras dan sempurna.
Software ini bagus dan perlu dimiliki oleh pengguna yang sering menjadikan PC/NoteBook sebagai Entertainment dan Hiburan. Untuk lebih jelas dan mengetahui feature dan kelebihan yang dimiliki oleh SAS (SRS Audio SandBox) ada dibawah ini:


SRS 3D Center Control - suatu "virtual" zoom lensa yang secara dinamik ekstrak dan posisi dialog dalam latar depan atau latar belakang dengan campuran audio
SRS TruBass - maksimum bass
SRS FOCUS - mengoptimumkan speaker output untuk mengimbangi dan reposisi penempatan audio
SRS Definition - memberi suara lebih hidup dan terang dengan mensetting butiran awal pada frekuensi tinggi yang disajikan dalam sumber audio
SRS Dialog clarity - membuat vokal lebih mantap,mudah untuk digunakan. Lebih kepada kesan audio surround (untuk filem dan video)
Surround Sound - terlepas dari konfigurasi speaker

Untuk pengguna yang mempunyai atau 5.1 dan 6,1  konfigurasi surround sound, SRS Audio Sandbox mencipta multichannel surround yang sebenar seperti sound dari sumber audio, termasuk stereo dan mono. Sebaliknya, untuk komputer yang setup umumnya hanya menggunakan dua speaker, SRS Audio Sandbox memuat kandungan multichannel dan menggunakan virtualizer untuk mencipta tempat ruangan speaker seperti di sekitar bilik, ia realistik dan memberikan pengalaman menyenangkan untuk surround sound.

Keperluan Sistem:
PC dengan Windows XP, Windows Vista, Window 7
128 MB RAM
Sound card
Speaker atau headphones

SRS Audio SandBox v1.10.2.0

No comments:

Post a Comment