Tuesday, June 22, 2010

Melihat Wajah 20 Tahun Akan Datang


Pernah kah anda terfikir, bagaimana wajah anda 20 tahun akan datang? Mungkin terlalu sukar untung kita membayangkan nya. Tetapi dengan hasil gambaran online yang kini semakin moden dan semakin canggih, semua nya tiada terbatas untuk kita melihat rupa wajah kita 20 tahun akan datang. Dengan hasil penerapan yang di gunakan oleh halaman web www.in20years.com, anda dapat melihat serba sedikit wajah tua anda yang menggunakan lukisan watercolour. Jika anda ingin mencuba untuk berimaginasi wajah anda atau rakan anda, sila ke halaman web http://www.in20years.com/. Hanya upload gambar dan pilih setting dari jantina, umur yang anda ingin kan dan beberapa kesan khas kedut di muka melalui kesan penagihan. Saya harap anda dapat menikmati layanan online ini.


1. Sila masuk ke halaman ini In20Years Website
2. Pilih jenis jantina (gender), serta usia (age) yang akan di pertunjukan, anda juga memilih apakah anda "Pecandu Minuman Keras" (drug addict) atau bukan.
3. Klik "Upload Your Photo" kemudian pilih photo anda yang ingin di persembahkan, dengan syarat photo harus jelas tampilan wajah/muka.
4. Tunggu beberapa saat dan hasilnya dapat anda lihat sendiri.
5. Tersenyumlah melihat wajah anda sendiri 20-30 tahun yang akan datang.

No comments:

Post a Comment