Thursday, June 24, 2010

Salt 2010 Download

SALT 

Setelah sukses dengan filem action Wanted, aktres seksi Angelina Jolie kembali dengan filem bertema serupa, Salt. Baru-baru ini, Columbia Pictures merealese official website filem Salt. Dalam halaman web itu berisi beberapa agenda seperti sinopsis cerita, informasi pemain dan filmmakers, galeri foto, video dan downloads. Halaman web itu juga menampilkan game yang berjudul "Day X Exists".






Salt mengisahkan seorang wanita, agen rahsia CIA bernama Evelyn Salt (Angelina Jolie) yang melarikan diri setelah dituduh menjadi spy Rusia untuk membunuh Presiden Amerika Syarikat. Ketika dalam pelariannya, Salt menggunakan semua kemampuan yang dipelajarinya selama bertahun-tahun untuk membuktikan dirinya tidak bersalah.

Salt dibintangi juga Liev Schreiber, Chiwetel Ejiofor, Zoe Lister Jones, Yara Shahidi, Gaius Charles, Victor Slezak, dan Daniel Olbrychski. Naskah Salt ditulis Kurt Wimmer yang berpengalaman menulis naskah filem-filem drama action. Film yang di terbitkan oleh Phillip Noyce ini akan di keluarkan di seluruh pawagam sedunia pada 7 Julai 2010.

Untuk anda yang ingin mencuba menonton lebih awal filem ini, saya telah menyediakan link download. Bak kata saya sebelum ini, siapa cepat dia dapat, siapa lambat, laman web hosting itu akan di block... heheh....

DOWNLOAD SALT MOVIE 2010

Salt 2010 Part 1 

Salt 2010 Part 2

Salt 2010 Part 3

Salt 2010 Part 4

Salt 2010 Part 5

Salt 2010 Part 6

No comments:

Post a Comment