Thursday, June 3, 2010

The Ultimate Virus v1.20






NOTIS PENTING!
Jangan menutup sistem ini melalui Task Manager. Jika tidak, Explorer anda akan terus mengalami masalah kerosakan yang berpanjangan. Jika hal ini terjadi, tekan CTRL+ALT+DEL untuk me-restart komputer anda (atau, jika anda menggunakan Windows XP, melalui Task Manager pilih Log Off).






File ini sebenarnya tidak mengandungi apa-apa pun virus. Jika anda tidak percaya pada saya, sila kan upload software ini ke kaspersky.com untuk memuat pengimbasan virus online.
Selain itu, program ini telah disertifikasi kan 100% FREE VIRUS oleh www.kaspersky.com.
(http://www.kaspersky.com/scanforvirus)
Jika anda mendapati virus pada program ini adalah virus yang betul-betul aktif, dan takut dijangkiti virus lain yang nyata, jalan yang terbaik adalah, anda terus memadamkan nya sebelum merebak!


Apa yang baru (v1.20)
- Ditambah Vista Red Screen of Death (Saya masih tidak yakin mengenai aplikasi ini dapat bekerja pada Windows Vista/7)
- Sekarang menyembunyikan ikon desktop dan taskbar tanpa membunuh explorer.exe, membuatnya lebih selamat.



DISCLAIMER:
Menggunakan program ini adalah tanggungjawab dan risiko anda sendiri. Saya tidak bertanggung jawab atas segala kerosakan yang disebabkan dari program ini. Jika anda tidak bersetuju dengan apa yang saya katakan, jangan menggunakan program ini. Saya cuma berkongsi pengalaman dalam software ini dan secara tidak sengaja nya saya telah "mengenakan" rakan sepejabat saya tanpa sebarang kerosakan dan sebarang virus yang di detect. Ia nya hanyalah sekadar mainan belaka. Heheheh.... jahat nye saya...


The Ultimate Virus v1.20 | 615.72 Kb

No comments:

Post a Comment