Sunday, June 13, 2010

Chrome Password Decryptor 1.6

Chrome Password Decryptor 1.6

Mungkin ada sesetengah anda risau akan kehilangan password di dalam google chrome anda bukan? mana tidak nya, pelbagai halaman yang anda daftar mempunyai email dan password untuk mengakses kan akaun peribadi pada bila di perlukan. Tetapi terfikir kah anda, apabila browser Google Chrome anda akan di uninstall atau OS anda akan di format semula! Ke mana pergi semua password tersebut? Jawapan nya adalah akan hilang serta merta. Baik lah, cara untuk menyimpan atau backup segala password di dalam browser Google Chrome anda sudah ada jalan penyelesaian iaitu Chrome Password Decryptor. Chrome Password Decryptor memudahkan anda untuk mendekripsi atau memulihkan rahsia login yang disimpan di dalam Google Chrome.


Chrome Password Decryptor merupakan jalan penyelesaian bagi menyimpan atau backup segala password yang ada di dalam browser google chrome yang pernah anda save. Cara penggunaan yang cukup mudah dan senang di uruskan. Maka, anda tidak perlu risau lagi untuk format pc anda atau uninstall google chrome kerana segala password yang ada di dalam google chrome yang pernah anda save sudah di backup dan disimpan sepenuh nya. Hanya beberapa laman web yang tidak akan di backup oleh Chrome Password Decryptor kerana ia akan melanggar polisi sesebuah web tersebut.

Ciri lain yang terdapat pada alat ini adalah pilihan Eksport yang boleh digunakan untuk menyimpan password login ke dalam format text, notepad dan HTML yang standard. Ini akan sangat berguna dalam kes berikut:
  • Untuk mengambil sandaran rahsia login untuk halaman-halaman yang disimpan
  • Untuk memindahkan rahsia dari satu sistem ke sistem lain.
  • Untuk menyimpan password laman web di lokasi yang lebih selamat.
  • Untuk memulihkan password dalam kes Chrome menjadi tidak boleh diakses atau tidak berfungsi secara rasional.

License  : Freeware
Platform : Windows XP, 2003, Vista, Win7
   Website : GooglePasswordDecryptor: The Google Account Password Recovery Tool

Chrome Password Decryptor 1.6

No comments:

Post a Comment