Saturday, June 12, 2010

Proxy Switcher Pro v4.3.0.5139 Full Version

Proxy Switcher Pro v4.3.0.5139


Proxy Switcher - surf secara anonim dengan menukar setting proxy dengan cepat
Ada ketika anda perlu mengubah alamat IP sebenar anda. Mungkin saja anda ingin tetap anonim ketika anda melawat laman web tertentu. Atau akses anda ke pelbagai rangkaian sosial dan tempat hiburan telah disekat.



Jalan penyelesaian nya adalah dengan menggunakan Proxy Switcher untuk semua keperluan browsing tanpa nama. Software ini boleh digunakan untuk mengelakkan keterbatasan yang dikenakan oleh pelbagai laman web. Seperti laman web muat turun yang menghadkan bilangan turun. Atau halaman video hanya boleh di download di negara tertentu sahaja. Malah anda boleh memilih mana-mana proxy dari luar negara serta menyembunyikan IP sebenar anda ketika online. Software ini mampu menipu link hosting yang mempunyai limit tertentu, seperti dari Rapidshare, Megaupload, DepositFiles dan lain-lain lagi.
Selain itu, jika anda ingin menukar secara manual setting proxy, Proxy Switcher mempunyai cara untuk mengubahnya lebih cepat dan lebih mudah.
Proxy Switcher Benefits
* Sembunyikan alamat IP anda daripada laman web yang anda lawati.
* Menembusi halaman forum yang dilarang dan di blok, classifields dan men-download dari halaman mempunyai limit (spt rapidshare dll).
* Automatik beralih proxy server untuk surf anonymous telah ditingkatkan.
* Cara mudah untuk menukar setting proxy dengan cepat.
* Untuk webmaster - menyemak keputusan enjin carian daripada pelbagai negara.
* Sepenuhnya serasi dengan browser Internet Explorer, Firefox, Opera dan lain-lain.


Proxy Switcher Pro v4.3.0.5139

No comments:

Post a Comment