Sunday, June 20, 2010

Rapidshare No Limit Downloader Full Version

Rapidshare No Limit Downloader

Khas buat para downloader Rapidshare yang tak asing lagi. Rapidshare merupakan laman web yang menyediakan hosting online dan kita dapat mendownload file tersebut dengan percuma maupun berbayar. Perbezaannya tersebut terletak pada kecepatan yang dibatasi, resume capability yang dihilangkan dan multi-streaming download yang dinonaktifkan (untuk free).

Tetapi kini, saya ingin berkongsi software yang cukup baik bagi membantu kita mendownload dari Rapidshare, iaitu Rapidshare Download Direct. Dengan Rapidshare Download Direct kita dapat mendownload dengan mudah dan tanpa batasan, seperti yang saya sebutkan diatas tadi. Apakah software ini dapat juga digunakan untuk direct download atau media sharing online lainnya, seperti Megaupload atau Ziddu ?, sila kan anda cuba sendiri kerana saya belum mencubanya. heheh..

Namun perlu diingat kan bahwa dari percubaan download yang saya lakukan, hasil keberhasilan downloadnya adalah relatif. Dalam benak saya, pasti pihak Rapidshare juga turut aktif untuk memperbaiki sistem mereka, tidak mungkin lah mereka dirugikan kerana tak ada lagi yang mendaftar akaun premium mereka. Tapi tak ada salahnya dicuba kan. Yang perlu anda lakukan hanyalah memasukkan URL download Rapidshare dan biarkan Rapidshare Download Direct membantu anda dengan kecepatan maksimal (bergantung bandwith anda), multi-streaming download, dan dapat dilanjutkan (resume).

Berikut merupakan screenshoot multi-streaming download yang saya dapatkan :




Kepada anda yang ingin mencuba dan berminat menggunakan Rapidshare No Limit Downloader, sila download di link yang telah saya sediakan.

Peringatan: Sila Disable dahulu antivirus anda sebelum menginstall software ini, kerana sesetengah antivirus menganggap ianya virus.

Rapidshare No Limit Downloader

No comments:

Post a Comment