Tuesday, June 29, 2010

Revo Uninstaller Pro 2.2.3 Full Version

Revo Uninstaller main window
Revo Uninstaller Pro 2.2.3

Revo Uninstaller Pro merupakan tool yang sangat berguna untuk memadam (uninstall) software/tool yang tidak digunakan lagi didalam pc kita. Jika sebelum ini saya telah posting mengenai Revo Uninstaller Pro versi 2.1.1, Kini Revo Uninstaller telah hadir dalam versi terbaru iaitu Revo Uninstaller Pro versi 2.2.3. Tool yang telah di updated ini amat berguna untuk anda miliki kerana ia mempunyai filture yang sangat powerfull dalam meng-uninstall hingga ke akar umbi.


Kepercayaan saya terhadap tool ini adalah, ia memadam/menghapus habis segala program yang tidak kita ingini lagi di dalam pc. Malah, kepuasaan yang maksima apabila menggunakan tool ini, ia akan menghapus habis segala sisa-sisa program yang di uninstall sehingga di dalam sistem registery berbanding program yang telah sedia ada di dalam window iaitu Add And Remove pada bahagian Uninstall. Ia boleh di kata kan mencuci segala isi-isi yang tertinggal seperti mana kita sebelum menginstall sesuatu software, tanpa meninggalkan sebarang jejak. Untuk rumusan mengenai tool ini secara terperinci, sila lihat di sini pada postingan saya yang lepas.

Kepada anda yang menginginkan tool ini bekerjasama di dalam pc anda, sila download  di link yang telah saya sediakan. Saya telah sediakan patch untuk anda membuat full version, Selamat mencuba!

Revo Uninstaller Pro 2.2.3

No comments:

Post a Comment