Thursday, June 24, 2010

Nokia Security Code Resetter

images
Nokia Security Code Resetter

Mungkin sesetengah kita yang memiliki handphone nokia pernah lupa password. Dan ramai yang menganggap masalah ini adalah masalah yang terlalu rumit dan sukar untuk di setelkan, kerana handphone merupakan keperluan utama di dalam kehidupan harian anda, baik untuk pekerjaan atau untuk menghubungi keluarga yang jauh. Maka, di dalam kebanyakan masalah terlupa password atau nombor pin ini, kita akan menghantar ke kedai handphone yang berhampiran untuk mereset kembali password yang lupa. Tetapi, saya kata, tunggu dulu, jangan hantar kerana....


Nokia Security Code Resetter adalah software untuk mereset semua password yang ada di Handphone nokia. Sangat berguna bagi para pemilik atau pembeli handphone yang sudah tidak tahu lagi password Security dari HP Nokia yang dibelinya. So, ini adalah jawapan yang pasti dan benar. Kerana saya pernah menggunakan nya untuk membantu ramai rakan yang lain yang terlupa password mereka. Cara penggunaan nya amat mudah, hanya memasukan no IMEI dari belakang Handphone nokia anda sebanyak 15 digit dan secara automatiknya, no kode untuk reset handphone akan keluar. Hidupkan kan handphone anda dan masukan no kode tersebut di no password yang di minta. Amat mudah bukan? Tidak berbaloi rasanya mengahantar ke kedai dengan upah yang mahal. Sila lah download untuk simpanan anda, mana lah tahu anda akan mengalami situasi seperti ini nanti. Ingat, ianya hanya untuk Handphone jenama NOKIA sahaja..


Nokia Security Code Resetter

2 comments:

  1. Jika ada yang tidak mampu untuk me-reset kode pengaman Anda dengan atas resetter berarti, Coba solutions.Yes alternatif itu layanan online master reset seperti Unlocking4Free.com di sini Anda dapat mengatur ulang ponsel Nokia Anda dalam durasi singkat di bebas biaya.

    ReplyDelete