Friday, April 30, 2010

USB Disk Security v5.3.0.20 Full Version


USB Disk Security menyediakan 100% perlindungan terhadap setiap ancaman melalui USB drive anda. Namun, sebahagian besar produk-produk lain kemungkinan tidak mampu menjamin perlindungan 90% USB Drive. USB Disk Security adalah sebuah utilities antivirus yang terbaik untuk melindungi komputer offline secara kekal tanpa perlu  update, tetapi yang harus diperbaharui adalah version antivirus database signature yang di susun oleh www.zbshareware.com secara teratur.



Feature:
  • 100% perlindungan terhadap setiap program jahat melalui USB storage.
  • Jalan penyelesaian yang terbaik untuk melindungi komputer offline.
  • Tercepat di dunia dan terkecil sebagai antivirus untuk USB Drive.
  • 100% kompatibel dengan semua hardware USB.

Sistem Yang Disokong:
100MHz Processor atau lebih, 16MB RAM atau lebih. Sistem operasi iaitu Windows 95, Windows NT 4.0, Windows 98, Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Vista atau yang lebih baru windows 7.

Review:
Peralatan USB Disk Security v5.3.0.20 ini Digunakan untuk Melindungi komputer anda dari Serangan Virus yang berasal dari flash disk/pendrive. Utilities USB Disk Security v5.3.0.20 ini sangat sesuai di pasang di pc anda dan buat anda yang memiliki flash disk/pendrive yang sering di gunakan di sana sini untuk membuat pelbagai kerja-kerja harian di pejabat mahu pun di rumah.  

USB Disk Security v5.3.0.20

No comments:

Post a Comment