Monday, April 19, 2010

DivX Plus 8.0 Build 1.0.0.643 + Crack




DivX ® adalah format video digital yang menawarkan pengalaman menonton yang berkualiti tinggi pada setiap peranti atau platform? dari PC ke telefon anda ke TV ruang tamu anda. Lebih dari 100 juta peranti yang menyokong DivX video telah dikhaskan di seluruh dunia dari manufaktur besar, termasuk pemain DVD, konsol game, telefon dan banyak lagi. DivX ® memberi anda kekuatan untuk melihat, membuat dan berkongsi video berkualiti tinggi pada komputer Windows atau Mac
.

DivX teknologi mampatan video yang sangat bagus tanpa merosakan high visual. Anda akan dapat menikmati pengalaman sinematik pada komputer, di ruang tamu anda atau di mana pun anda pergi.
H.264 adalah standard baru yang bertujuan untuk menunjukan kekuatan revolusi video definisi tinggi dengan memberikan high visual yang luar biasa, prestasi dan kecekapan. DivX 8 memberikan anda semua peranti yang diperlukan untuk mengambil keuntungan penuh dari H.264 untuk video yang benar-benar pengalaman sinematik.
*Menukar video anda, termasuk jumlah gambar HD, untuk DivX video menggunakan DivX Converter, atau membuat kompilasi video dengan ciri-ciri DVD menggunakan DivX Author
* Post video DivX ke laman anda menggunakan DivX Web Player
* Anda menonton video, bahkan HD video (H.264/AAC) dari Internet, dengan DivX Player

DivX ® teknologi membolehkan anda memuat video berkualiti tinggi dari komputer anda dan memutarnya di skrin penuh di TV ruang tamu anda. Gunakan salah satu daripada berjuta-juta peranti DivX ® Certified, seperti DVD player Blu-ray, game konsol atau peranti DivX Connected, untuk menonton video anda secara langsung pada TV anda.
* Anda mampu Stream video, foto, muzik dan video Internet (misalnya YouTube) ke TV anda dengan DivX Connected.
* Burn video ke disk untuk pemutaran di player DivX Certified DVD
* Copy video ke drive USB atau kad SD dan menonton di sebuah DivX Certified TV

Anda tidak tinggal di satu tempat dan mungkin tidak media yang tersedia. Dengan DivX ® Certified peranti khidmat, anda boleh menonton berkualiti tinggi anda DivX ® video, dan bahkan anda mampu merakam sesuatu yang baru, walau di mana sahaja.
* Menonton video di mana pun anda pergi di dalam telefon anda
* Menzoom kan video anda sendiri dengan kamera digital atau DivX Certified telefon
* Perjalanan dalam gaya dengan pemutaran video pada player DivX Certified media mudah alih atau dalam kereta media player

DivX ® Pro 8 untuk Windows adalah premium yang menawarkan perisian ciptaan kami, menyediakan semua yang anda perlukan untuk pengalaman menonton HD yang benar dan drastik. Kami Memanfaatkan alatan terkini dan terbesar dalam teknologi video berdasarkan pada H.264, standard baru untuk video digital HD. DivX 7 Pro membolehkan anda membuat video HD dan bermain video MKV dengan AAC audio berkualiti tinggi. Anda juga boleh memainkan fail DivX (. Divx,. Avi) pada jutaan peranti DivX ® Certified hari ini. Carilah DivX Plus? HD Certified peranti akhir tahun ini yang akan menyokong main balik semua DivX dan Plus DivX jumlah gambar, serta. Mkv (H.264/AAC) video dari Internet.


DOWNLOAD HERE

No comments:

Post a Comment