Friday, April 23, 2010

Google Chrome 5.0.375.3 Dev – Offline Installer


Browser Chrome kini telah mengeluarkan versi barunya : Google Chrome 5.0.375.3 Dev . Ada beberapa perubahan yang dilakukan untuk memperbaiki kinerja chrome. Salah satu perubahan yang paling menonjol di Google Chrome 5.0.375.3 Dev adalah Flash sekarang diaktifkan secara default.



Google Chrome adalah sebuah browser dari Google yang dirancang agar membuka halaman web dengan lebih cepat, lebih mudah dan hadir dengan desain yang begitu minima dan menarik. Google Chrome juga ringan ketika digunakan dan mempunyai banyak filture yang bagus. Malah Google Chrome tidak mempunyai add on yang memberat kan seperti Mozilla Firefox tetapi Google Chrome mempunyai daya tersendiri iaitu Google Extensions. 



Google Chrome 5.0.375.3 Dev adalah alternatif untuk mesin pencari iaitu Google yang telah menawarkan web browsing dibandingkan dengan yang ada (Internet Explorer, Firefox, Opera atau Safari), sebagai kekuatan yang memberikan kemudahan baik dalam pemasangan dan penggunaan, kehandalan dan kecepatan.
Sekilas, paparan yang begitu ringkas dan menarik malah mempunyai keunggulan ketika browsing di internet, dan membolehkan anda browser suatu laman web dengan lebih cepat menggunakan Google Chrome 5.0.375.3 Dev .Ia telah difokuskan pada sesuatu yang sebenarnya yang begitu penting iaitu dalam navigation.


Hal lain yang penting bagi pengguna adalah bahawa, Google Chrome ini dapat menyesuaikan diri dengan semua kandungan yang tersedia pada rangkaian, dalam bentuk apa-apapun, dan struktur dalaman yang stabil. Untuk tujuan ini, pasukan Google telah mencipta sistem tab yang berasingan, sehingga kesalahan dalam salah satu dari tab ini tidak mempengaruhi navigation sistem lain-lainnya.

The Dev channel has been updated to 5.0.375.3 for Windows :


  • Flash enabled by default
  • Implement patterns for content setting exceptions.
  • A nicer looking video scaling algorithm is now used

Google Chrome For Windows - Offline Installer

Google Chrome For All Version


No comments:

Post a Comment