Friday, April 30, 2010

TuneUp Utilities 2010 Versi 9.0.3100 With Key

TuneUp Utilities adalah sebuah program yang dapat membantu kita untuk membuat sistem operasi windows kita lebih cepat, nyaman dan bebas dengan hanya melakukan beberapa kali klik saja. Dan semua arahan yang kita berikan pada sistem operasi windows kita, benar-benar berguna. Kerana , semua perubahan yang kita lakukan selalu dipantau oleh TuneUp Rescue Center dan dapat dibatalkan pada bila-bila masa saja.






Program ini juga memberikan lebih banyak pilihan kepada kita. Selain dapat membuat Windows menjadi lebih menarik, dengan menggunakan themes. TuneUp Utilities dapat membersihkan data yang tidak berguna dari hard disk serta menghapus entri yang juga tidak berguna dari registry. Tak hanya itu, TuneUp Utilities dapat men-defragment hard disk dan registry serta mengoptimalkan pengaturan sistem kita untuk membuat Windows berjalan lebih cepat. Sebahagian besar pemeliharaan ini dapat dilakukan secara automatik setiap minggu oleh TuneUp 1-Click Maintenance.






Halaman Awal Yang Baru


TuneUp Utilities 2010 membawa anda dengan benar-benar memulai mendesain ulang halaman, yang memberitahu anda mengenai status komputer Anda. Jika masalah atau pengaturan non-optimal ditemukan, Anda hanya klik mouse menjauh dari penyelesaian mereka.


Halaman Awal juga memberitahu anda ketika tips baru untuk meningkatkan kerja komputer yang tersedia dan memperingatkan anda jika tugas-tugas pemeliharaan tidak diurus secara automatik.


Halaman Awal juga menunjukkan kepada anda, apakah program-program startup automatik baru telah ditambahkan ke Windows sejak terakhir kali anda menjalankan TuneUp Utilities. Anda dapat memutuskan apakah program ini ketika start up secara automatik juga benar-benar diperlukan.

TuneUp Utilities 2010 Versi 9.0.3100

No comments:

Post a Comment