Thursday, April 29, 2010

Folder Lock 6.2.5 Full Version

Folder Lock merupakan salah satu tool/software yang berfungsi untuk melindungi folder-folder peribadi kita dengan sebuah password protection, agar tidak disalah gunakan oleh orang-orang yang tidak memiliki kepentingan. Folder lock juga adalah sebuah utiliti yang sangat berguna untuk menyembunyi segala folder yang sangat rahsia di dalam folder kita. Malah. folder lock bukan hanya mampu menyembunyi folder tapi boleh juga mengunci/menyembunyi drive dengan meletakan password untuk penjagaan dan keselamatan dari mengelakan rahsia anda terbongkar oleh si perlaku yang tidak di ingini.





Folder Lock Features:



* Pengguna mempunyai pilihan untuk Enkripsikan(Encrypt) atau Kunci(Lock), pilihan kepada bagi power user dan pengguna biasa. Mereka yang mahukan keselamatan tertinggi, boleh memilih encrypiton. mereka yang ingin kelajuan tertinggi, boleh memilih kunci.
* Tidak ada lagi masalah dalam mencari setiap menyimpan file dalam lokasi yang berbeza. Fikirkan berapa banyak masa anda akan menyelamatkan hanya dengan menempatkan semua fail dan folder dalam satu lokasi.
* Enkripsi dan Mengunci yang sangat cepat. Tidak ada pesaing yang menawarkan kelajuan ini sambil menawarkan 100% dalam Enkripsi 256-bit AES.
* The lockers tidak boleh dihapuskan pada komputer yang mana folder Lock dipasang dan Folder Lock tidak boleh dihapuskan tanpa password yang benar.
* Pengguna yang ingin melindungi password folder pada beberapa lokasi pada hard disk, tidak hanya pada drive C:, dengan mudah dapat melindungi jumlah folder mereka pada partisyen lain dengan menyalin 'lockers' dari satu tempat ke tempat lain atau dengan hanya menggunakan ciri-ciri 'Lock'.
* Selamat dan Enkripsi sangat kuat. Sebuah industri yang kuat iaitu "standard 256-bit AES Enkripsi" menggunakan encrypt untuk menyulitkan anda membuka sesebuah folder untuk perlindungan yang maksimum. Ini adalah salah satu algoritma enkripsi yang digunakan dan paling dipercayai di Tentera Amerika Syarikat.
* Folder Lock sepenuhnya menawarkan portabiliti dan bahkan dapat melindungi CD / DVD-RW, bukan hanya USB Flash Drive, Memory Stick dan disket. Untuk melindungi data pada drive ini, anda boleh copy atau burn kan Locker ke dalam Drive.
* Loker juga boleh diemail kepada orang melalui internet. Mereka tidak akan dapat melihat gambar-gambar yang Terenkripsi tanpa password anda / kebenaran. Bahkan jika seseorang cuba membuka dan cek lampiran e-mel anda, ia tidak akan dapat mendekripsi atau menggunakan maklumat ini tanpa password yang benar.


Di sini, saya sertakan sekali serial key untuk membuat full version di dalam notepad. Sila Download di bawah ini. Nikmati dan selamatkan rahsia di dalam pc anda sekarang!!

Folderlock 6.2.5 + Serial Key 

No comments:

Post a Comment