Monday, April 12, 2010

TweakRAM 7.0.Build.01.10

TweakRAM adalah alat optimizer memori yang akan menjaga komputer anda berjalan lebih cepat dan cekap. Tool ini dapat meningkatkan prestasi sistem anda dengan membuat lebih banyak memori yang tersedia untuk aplikasi yang sedia ada dan sistem operasi dapat berjalan dengan lancar.

TweakRAM defragments memori komputer anda, meningkatkan kecekapan CPU anda dan cache Motherboard, memulihkan kebocoran memori dari aplikasi berperilaku buruk, flushes libraries tidak terpakai secara sementara keluar ke disk dan seterusnya. Dengan semua ini trik optimasi aplikasi kegemaran anda dan permainan akan berjalan lebih cepat dan cekap bahkan pada komputer lama.

Dengan menggunakan utiliti ini, pengoptimasi RAM komputer anda akan mencapai prestasi yang unggul. Tidak perlu membeli memori tambahan yang mahal untuk komputer anda. TweakRAM akan defragment sistem memori untuk masa akses yang lebih cepat. TweakRAM tidak mengubah sistem anda dengan cara apa pun dan sistem anda akan lebih stabil dengan pemasangan TweakRAM.

Tidak peduli berapa banyak memori fizikal yang anda miliki, TweakRAM akan membantu menjaga komputer anda berjalan lebih cepat dan cekap.

TweakRAM 7.0.Build.01.10

Ciri-Ciri Utama

Features
Multi-Language GUI
Novice
Advanced
Automatic mode
Shows Progress
Let your favorite applications use all the memory they need

Optimize / CleanUp
Memory defragmantation
Unloading of Unnecessary Libraries
Fighting with Memory Leaks
Application Startup Wizard
Show information about Memory and CPU

No comments:

Post a Comment