Saturday, April 10, 2010

Anti Virus Kaspersky 2010 (Aktifkan Mengguna Key File)

Kini Program Anti Virus Kaspersky 2010 sudah mendapat sambutan hangat di dunia cyber dan senang untuk di muat turun. Kaspersky sebagai salah satu Program Anti Virus kini makin meyakinkan dan terkenal dengan kehebatannya untuk melindungi komputer kita.Dengan Kaspersky Anti Virus 2010 maka komputer kita akan aman dari ancaman virus, trojan, malware, adware dan file-file berbahaya lainnya. Namun untuk membuatnya menjadi Full Version ada 2 cara, yang pertama dengan menggunakan “activation code” dan harus dilakukan secara online. Dan cara yang kedua dapat menggunakan Key File dan boleh dilakukan secara offline tanpa terhubung ke internet.

Dan cara yang paling mudah menggunakan Key File, kerana banyak tersedia di Internet dan anda boleh mendownloadnya secara mudah dan percuma, sehinggakan anda tidak perlu membayar.

Cara untuk mengaktifkan Anti Virus Kaspersky 2010 menggunakan Key File berbeza dengan Anti Virus Kaspersky 2009. Pada Kaspersky 2010 diperlukan sedikit trick. Pada postingan ini juga, saya akan memberikan tips dan cara untuk membuat Kaspersky Full Version dengan menggunakan Key File.

Petunjuk :

  • Buka Program Kaspersky 2010, dan klik pada pilihan “License” yang terdapat di bahagian bawah

  • Kemudian pilih pada pilihan “Activate New License

  • Selanjutnya akan muncul sebuah jendela baru, pilih pada pilihan “Activate Trial License” . Pada tahap ini anda harus mematikan connection internet anda. Ingat : Matikan Connection Internet Anda
  • Maka muncul sebuah peringatan. Klik "OK"
  • Kemudian akan muncul sebuah tampilan baru. Disini kamu bisa Browse Key File. Gunakan Key File yang belum di Black List yang telah anda download.
  • Finished. Kini Kaspersky 2010 anda sudah Full Versi

Di sini saya juga telah menyediakan Link untuk download Kaspersky.

Sila Download : Version 2010 (9.0.0.736) atau
dilaman web rasminya : Kaspersky.Com


Untuk License Key File Sila Download:

Anda boleh memilih mana-mana key yang telah saya letakan di atas. Untuk berwaspada, anda boleh lah mendownload kesemua 3 key yang saya berikan. Mungkin 1 habis jangkamasa, 1 lagi boleh digunakan. 3 Key File tersebut sesuai untuk Anti Virus Kaspersky 2010 dan Kaspersky Internet Security 2010.

No comments:

Post a Comment