Wednesday, April 21, 2010

Mencipta Logo Sendiri: AAA Logo 2010 Version 3.10 Full+Crack.

Hari ni aku try jalan-jalan di google. Tak sangka plak aku terjumpa benda ni. Dulu aku menggunakan software ni. Masa guna window xp lagi, masa tu versi 2.0 je. memang struktur software ni hebat. Senang digunakan dan banyak menguntungkan. Tapi memang berbaloi la bagi yang nak mencipta logo sendiri atau logo untuk grafik. Software yang aku maksudkan ni ialah AAA Logo untuk tahun 2010 versi 3.10.

Software ni memang di katakan amat berpuas hati jika mencipta logo sendiri kerana mempunyai 100 + logo pra dan membuat logo kosong dengan tersedianya objek logo vektor yang basic sebanyak 2000 icon untuk di ubah suai. Tapi dalam masa aku menggunakan software ini, tak di sangka rupa nya ia merupakan free trial version. Aku dengan semangat yang menjulang nak buat software ni menjadi full version tapi tak menjadi. Lastly aku guna kan kaedah Copy paste untuk membuat software ni full version. Nak membeli full version perlu mendaftar dan membeli nya terdahulu. Jadi, di sini aku telah menyediakan untuk anda yang full version. Ok, mar kita sama-saa mengetahui software ni.

AAA Logo 2010

Software desain logo ini akan membantu anda membuat gambar logo secara profesional untuk mencetak atau pencetakan Web. Pilih salah satu dari 100 + logo pra-dari template sebagai titik awal untuk projek logo nda atau membuat projek logo kosong dan membuat logo sendiri dari awal. AAA Logo itu sendiri memiliki objek logo vektor berbasic perpustakaan dengan lebih dari 2000 unsur logo disesuaikan. Sama seperti teknik untuk membuat gambar logo yang dirancang dengan menggunakan pra-unsur logo yang digunakan oleh hampir semua desaigner logo profesional untuk menciptakan logo untuk klien mereka.

Manfaat Atas AAA Logo


Berikut adalah beberapa Manfaat Anda akan mendapatkan dengan memilih AAA Logo
Tidak hanya untuk Desain Logo..

Dengan AAA Logo anda dapat membuat hampir semua jenis grafik halaman web atau bisnes grafik untuk pencetakan resolusi tinggi. Logo, banner, bingkai butang, header dan ikon untuk website anda dengan warna yang kaya, gradients, bayangan dan refleksi. Bisnes grafik seperti lukisan nama, kop surat, poster dan alat tulis lainnya dapat dirancang dan dicetak terus dari AAA Logo atau gambar yang dibuat dapat dieksport untuk digunakan dengan aplikasi lain.


Sekarang, sesiapapun mampu membuat hasil kreatif sendiri dengan unsur teks ke dalam bentuk logo. Cukup pilih sebuah layout logo yang kamu suka dari koleksi pra-template, edit elemen logo, tambahkan nama bisnes anda dan slogan. Dan akhirnya, menerapkan beberapa style yang unik dari anda sendiri. Itu saja. Sekarang, Anda dapat mengeksport logo projek untuk mencetak atau untuk Web.


Sistem Operasi: Windows XP, Windows Vista atau Windows 7





Petunjuk Install :


1. Download dan ektrak file
2. Install setup-aaalogo
3. Selesai install, tutup semua aplikasi AAA logo kecuali folder yang telah di ektrak.
4. Di dalam folder ektrak, sila copy alogo
5. Paste kan ke direktori C:/Program Files/AAALOGO2010
6. Siap. Anda sekarang menggunakan AAA Logo 2010 V3.10 full Version


Contoh Paparan AAA Logo 3.10 Full Version


Sila Klik Butang Ini

No comments:

Post a Comment