Thursday, May 13, 2010

USB Safely Remove 4.3.2.950

USB Safely Remove 4.3.2.950
 
USB Safely Remove adalah pengganti rapi dan berguna untuk 'Safely Remove Hardware'. Tool Ini akan membuat anda lebih mudah mencabut USB dan menjimatkan masa bagi mereka yang mempunyai beberapa hotplug/peranti (USB, SATA, Firewire) dan amat senang di gunakan pada mereka yang menggunakannya secara menyeluruh.

Apa yang membuat USB lebih baik daripada Safely Remove Hardware "tool Windows '?

Kemampuan untuk menyembunyikan peranti apapun dari 'stop' di menu.
Menggunakan nama peranti dengan jelas dan membolehkan penggantian nama.
Cara pintas keyboard untuk menghentikan peranti dengan mudah.
Menu yang unik untuk menghentikan hanya dengan satu-klik.
Program Autorun pada peranti apabila plugging / mencabut.
Tool yang memberitahu anda mengapa anda tidak boleh dihentikan segera.

USB Safely Remove adalah pengganti yang sesuai di gunakan di pc anda dan selamat untuk peranti "standard" Safely Remove Hardware. Program ini mempunyai banyak ciri yang dirancang untuk bekerja dengan kesemua peranti hotplug (USB, SATA dan FireWire).

Safely remove dalam satu klik

Program ini merupakan tool yang selamat dan selesa untuk mencabut apapun jenis peranti. Ini juga mengesan semua peranti yang disambungkan dan boleh digunakan untuk melihat isi di dalam drive. Hanya menggunakan mouse pointer dan tujukan ke ikon program yang anda inginkan dan anda akan melihat pemberitahuan quick stop pada multi-ciri 'menu' di senarai peranti.

Singkirkan peranti yang tidak perlu!


Adakah anda takut apabila sengaja menghentikan card reader dari laptop? Terganggu oleh drive SATA atau modem ADSL dalam senarai peranti? Sekarang anda dapat menyembunyikan salah satu peranti dari menu berhenti dalam satu langkah yang mudah.

Global pintas keyboard


Adakah anda ingin dengan menggunakan keyboard? Sekarang anda boleh berhenti dan melihat peranti dengan menggunakan hanya SATU hotkey! Tidak perlu mengingati cara pintas keyboard untuk setiap peranti. Jika anda berada di aplikasi apapun, tekan butang kombinasi  (Win+S by default) dan anda akan melihat menu berhenti. Gunakan Up \ Down butang anak panah pada keyboard untuk memilih peranti yang anda perlukan dan tekan 'Enter' untuk menghentikannya atau 'Ctrl B' untuk melihat isi dari peranti simpanan.

Benar dan jelas untuk menunjuk kan nama-nama peranti

Dengan USB Safely Remove, mudah dan senang untuk anda mencari bagi menghentikan peranti yang ingin anda hentikan,  kerana program ini dapat mengesan nama peranti yang sebenar malah nama pengeluar peranti tersebut juga di tunjuk kan. Jika anda mahu, anda boleh menetapkan nama peribadi anda sendiri dan gambar untuk peranti atau memilih dari salah satu gambar pra-installed.

Alat ini tidak boleh berhenti sekarang. Mengapa?


Pernah mengalami situasi ketika Windows tidak membolehkan anda untuk mengeluarkan USB peranti? Sekarang masalah ini sudah senang untuk diselesaikan untuk anda semua. USB Safely Remove akan menunjukkan kepada anda program apa yang tidak membolehkan anda untuk menghentikan peranti dan anda boleh menghentikan atau mematikan mereka dalam satu langkah.

Teknologi unik: "menghentikan peranti dan dijamin"


Kadang-kadang Windows tidak membolehkan anda untuk menghapuskan peranti bahkan jika anda menutup semua program mencurigakan. Ini adalah masalah di kernel Windows yang paling sering terjadi pada Windows XP. Dalam kebanyakan kes USB Safely Remove akan membolehkan anda dengan dalam menghentikan peranti tanpa kehilangan data. Ini bermakna bahawa sekarang anda benar-benar yakin tentang keselamatan data anda.

Notis tentang peranti disambungkan dan dihapuskan
Banyak orang merasa tidak berpuas hati ketika mereka tidak mendapat balasan, untuk mengeluarkan USB. Maka dengan program ini, anda akan mudah menunjuk dan memadam notis drive. USB Safely Remove telah tugaskan kepada peranti ini tidak hanya selepas peranti terputus, tetapi juga setelah disambungkan. Dengan demikian anda akan sentiasa tahu apakah Windows telah berjaya diiktiraf peranti dan boleh digunakan.

Memulai program selepas menyambung dan sebelum mengeluarkan peranti

USB Safely Remove membezakannya dari software yang lain adalah kemampuannya untuk tidak hanya menjalankan aplikasi selepas menyambung peranti, tetapi juga sebelum mengeluarkan. Fungsi ini membolehkan anda membuat backup data sebelum disconnecting removable hard drive, untuk menjalankan 'Total Commander' dengan isi dari drive di flash disk disambungkan, secara automatik meng-unmount drive Terenkripsi TrueCrypt sebelum melepaskan media USB, dll

Meng-automatik supaya bekerja dengan peranti

USB Safely Remove mempunyai command line yang handal dan selesa: 'usr.exe' yang membolehkan anda untuk menautomatik kan tugas-tugas dengan peranti anda. Contohnya, anda boleh secara automatik menghentikan peranti sesuai dengan jadual atau sebagai jawapan atas acara lain.

Bekerja dengan peranti hotplug - USB, SATA, FireWire


Perbezaan lain yang penting di antara program standard 'ikon Safely Remove Hardware' adalah membolehkan anda untuk melihat dan lepaskan semua peranti hotplug. Jika USB tidak menunjukkan peranti anda hanya perlu memilih "Display all storage devices" dan tick dalam kotak tatacara USB Safely Remove.

Menampilkan label kelantangan bukan nama peranti


Jika anda mempunyai beberapa peranti yang sejenis (seperti flash disk dan hard drive removable) akan jauh lebih selesa untuk melihat label kelantangan pada peranti yang ada. Untuk melakukan cara ini, anda hanya pilih "Show volume names instead of device names" pada checkbox.

Customizable ikon di sistem tray


Banyak orang mengeluh bahawa Safely Remove Hardware 'icon standard' kadang-kadang hilang pada masa yang tak di duga. USB Safely Remove sepenuhnya menggantikan standard 'ikon Safely Remove Hardware "dengan ikon sendiri. Secara default, USB Safely Remove ikon selalu dipaparkan pada system tray, yang memberi anda akses yang cepat ke ciri program dan membuat penggunaan USB lebih jelas dan dapat diprediksi. Namun, anda boleh menukar setting ini dan ikon akan hilang jika tidak ada peranti yang disambungkan ke komputer. Untuk melakukannya, pilih ikon "Hide icon when there are no devices to be stopped" dan tick pada kotak  "Look And Feel".

**** Password : pirate.scar
USB Safely Remove 4.3.2.950

No comments:

Post a Comment