Saturday, May 29, 2010

Unknown Device Identifier 7.00 : Untuk Pencari Driver

Unknown Device Identifier 7.00


Unknown Device Identifier adalah utiliti yang freeware. Utiliti yang berguna untuk mengenal pasti driver yang tidak diketahui di dalam sistem anda, terutama selepas anda memasang semula sistem anda dan tidak tahu driver apa yang perlu dan apa semua tanda tanya berlabel berwarna kuning yang sebenarnya.




Unknown Device Identifier membolehkan anda untuk mengenalpasti tanda tanya berwarna kuning berlabel Unknown Devices di Device Manager. Dan laporan yang anda dapatkan adalah ringkasan terperinci untuk nama pengilang, nama OEM, jenis driver, model driver dan bahkan, nama yang sesuai dari driver yang tidak diketahui. Dengan maklumat yang dikumpul, anda boleh menghubungi pengeluar hardware untuk menyokong atau mencari di Internet untuk driver yang sesuai dengan hanya klik Find Driver.

Dengan utiliti ini, anda akan akan menukar driver yang telah dikenalpasti, tidak dikenali ke driver, dikenalpasti atau diketahui dan mencari driver yang sesuai di Internet dan pengeluar atau penjual hardware komputer. Driver yang dikenali oleh Microsoft Windows juga akan dianalisis secara bebas dari sistem operasi.


Anda disarankan untuk melakukan backup driver yang menyeluruh dengan My Driver selepas anda mengenalpasti semua peranti yang tidak diketahui dengan driver yang sesuai pada perisian yang telah dipasang.



Ciri-ciri Dari "Unknown Device Identifier":


· Membantu anda mencari driver di Internet dan hubungi pengeluar hardware atau penjual langsung.
· Driver backup ialah cadangan utama setelah anda menginstall semua driver yang sesuai di pc anda.
· USB 1.1/2.0/3.0 Device, Device IEEE 1394, ISA Plug and Play Device, AGP dan PCI Bus Device, PCI-E dapat dikenalpasti dengan cepat dan mudah
· Device driver backup adalah pilihan.


Unknown Device Identifier 7.00

No comments:

Post a Comment