Sunday, May 2, 2010

ULTRAMAN THE NEXT MOVIE DOWNLOAD


Ultraman The Next (2004) merupakan gabungan adiptasi dari ultraman the series yang lain. Kelebihan pada Ultraman The Next ini merupakan updated kustom yang lebih moden, Grafik yang lebih menonjol, set pengambaran yang terbentuk secara digital, Visual dan kuasa yang telah di tingkatkan dengan  lebih moden menggunakan kaedah animasi terbaru dan jalan cerita yang menyeronokan. Paparan yang penuh moden ini bukan hanya sesuai untuk tontonan kanak-kanak, bah kan tidak mengira lapisan usia kerana struktur filem ini jauh perbezaan dari ultraman yang sebelum nya.



Ultraman The Next ini menceritakan tentang seorang remaja bernama Maki dari pasukan elite untuk menghapus rasaksa di muka bumi, dan dia merupakan gabungan kuasa ultraman di dalam dirinya. Pada awalnya Maki adalah pasukan elite yang memandu jet pejuang, dalam masa yang sama Maki ingin berhenti dari pekerjaan nya kerana tidak dapat meluangkan masa bersama keluarga. Dia mempunyai 5 orang anak dan seorang isterinya yang mempunyai penyakit yang aneh dalam darah dan dapat meragut nyawa dalam 1 tahun. Oleh itu, Maki bernekad ingin berhenti dari pekerjaan nya. 


Pada suatu hari Maki sedang memandu jet pejuang nya, Maki telah terlanggar 1 meteor dan tanpa terluka apa-apa pun, Maki hanya menggagap itu kemalangan yang aneh pada diri nya. Maki tidakmenyedari pada dalam diri nya telah terbentuk 1 jasad kuasa yang boleh mengubah beliau menjadi Ultraman The Next.


Untuk mengetahui lebih lanjut filem Ultraman The Next yang penuh teka teki ini, Sila download pada link yang telah saya sediakan di bawah.

Review Pictures


DOWNLOAD ULTRAMAN THE NEXT PART 1

DOWNLOAD ULTRAMAN THE NEXT PART 2

No comments:

Post a Comment