Monday, May 17, 2010

Download Movie Prince Of Persia: The Sands of Time


Bagi para peminat permainan Prince of Persia, mungkin anda masih lagi ingat akan judul Prince of Persia yang mana dilepaskan secara rasminya pada 6 November 2003, iaitu The Sands of Time. Menariknya, pada Mei 2010, filem Prince of Persia dengan tajuk yang sama, iaitu The Sands of Time akan mula ditayangkan kepada umum.

Ianya bukan kali pertama permainan diadaptasikan kepada filem. Sebelum ini, banyak lagi permainan yang pernah diadaptasikan kepada filem, seperti Lara Croft : Tomb Rider, Resident Evil, Doom, Max Payne, Tekken dan banyak lagi, dan yang terbaru merupakan Prince of Perisa : The Sands of Time ini.
Prince of Persia : The Sands of Time ini mengambil latar tempat di Persia, dimana mengisahkan seorang putera dan juga puteri yang bekerjasama dalam menghentikan kekejaman pihak pemerintah daripada membebaskan sebuah taufan pasir yang mana boleh menghancurkan dunia. Filem ini, dikeluarkan dibawah jenama Walt Disney Pictures, dan dibangunkan bersama oleh produser filem Pirates of Caribbean, dan bakal ditayangkan di pawagam seluruh negara pada 28 Mei 2010. Untuk Mengetahui kisah dan jalan cerita Prince Of Persia, di sini saya telah menyediakan link download untuk anda yang suka menyimpan koleksi filem di dalam hardisk anda. Selamat mendownload dan selamat Menonton.
Prince Of Persia 2010 Part 1 

Prince Of Persia 2010 Part 2
Prince Of Persia 2010 Part 3
Prince Of Persia 2010 Part 4
Prince Of Persia 2010 Part 5
Prince Of Persia 2010 Part 6
Prince Of Persia 2010 Part 7

No comments:

Post a Comment