Saturday, May 22, 2010

TeraCopy Pro 2.12 Pro Full Version

TeraCopy Pro 2.12 Pro

TeraCopy merupakan perisian untuk meningkatkan kelajuan peng”copy”an sesuatu benda sehingga 3x ganda. Anda boleh mengubah tahap kelajuan peng”copy”annya mengikut kehendak anda. Namun berhati-hati, kelajuan yang terlalu tinggi memberi kesan kepada Pendrive atau Hardisk anda..




TeraCopy, software yang berguna untuk mengcopy atau memindahkan file atau data dengan cepat. Keunggulannya adalah ketika kita mencopy ada filture pause dan resume, dan bila terjadi error ketika "pengcopyan" terdapat fiture skip dimana proses copy tidak di gagalkan sepenuhnya, dan kita akan mengetahui file mana yang error, jadi kita bole mengcopy file yang error secara manual.


Beberapa Filture TeraCopy :



- Salin fail lebih cepat. TeraCopy menggunakan buffer dinamik disesuaikan untuk mengurangkan proses pencarian data. Asynchronous copy mempercepatkan pemindahan fail antara dua hard disk fizikal.
- Pause and resume file transfers. Mempunyai sistem pause untuk memberhenti seketika proses copy file dan resume untuk meneruskan lagi perjalanan copy file.
- Error recovery. Jika terdapat error dalam copy file, TeraCopy akan mencoba membaca file tersebut beberapa kali. Jika tidak berhasil, file tersebut boleh diabaikan (skip) dan proses pemindahan tetap berlanjutan.
- Interaktif senarai fail. TeraCopy gagal menunjukkan file pemindahan dan membolehkan anda menyelesaikan masalah dan recopy file-satunya masalah.
- Shell integrasi. TeraCopy sepenuhnya dapat menggantikan fungsi Explorer untuk menyalin dan memindahkan, membolehkan anda bekerja dengan file seperti biasa.
- Full Unicode support.
- Windows 7 x64 support


Petunjuk Install :


1. Download dan ektrak
2. Lakukan install
3. Selesai Install, sila buka notepad Serial key
4. Tandakan semua Serial key


5. Copy kan serial key yang telah di highlight (wajib dilakukan terlebih dahulu)


6. Sila buka software Teracopy yang telah di install tadi dan klik More.


7. Paparan penuh akan muncul. Sila klik pada Get Pro Version dan pilih Enter registration key. Tunggu dalam beberapa saat, kerana proses memasukan key yang telah kita copy pada awal tadi, secara automatiknya akan dibaca.


8. Setelah proses serial key dapat dibaca, akan keluar satu popup 'Please copy key to keyboard'. Anda klik OK.


9. Popup terakhir, anda telah berjaya memasukan key register tersebut, klik OK. Tutup Teracopy dan buka semula. Sekarang, Teracopy anda Pro dan full version.

TeraCopy Pro 2.12 Pro 

No comments:

Post a Comment