Saturday, May 29, 2010

Driver Genius Professional Edition 9.0.0.190 Full Version

Driver Genius Professional Edition 9.0.0.190



Driver Genius Profesional mampu menguruskan PC anda untuk mendapatkan 100% updated Driver dan mengoptimumkan prestasi PC. Driver Genius Profesional adalah tool yang powerfull untuk backup Windows  restore ,search dan update driver anda secara automatik hanya dengan beberapa klik mouse!




1. Quickly backup device drivers untuk komputer anda. Bebas untuk backup semua driver sekarang juga!
2. Mudah untuk mendapatkan driver terbaru untuk komputer anda. Panduan anda untuk memasang driver.
3. Enhanced driver pengesanan dan kelajuan download lebih cepat dengan bantuan New Driver Download Manager.
4. Hanya satu klik untuk mengembalikan semua driver anda sekaligus. Sekarang menyokong Windows 7!
5.Backup semua driver ke-auto installer EXE. Mudah untuk install drivers machines dengan model yang sama.
6. Hapus driver tidak sah atau tidak berguna, meningkatkan prestasi sistem dan kestabilan.


Drivers Backup:
Driver Genius boleh mengesan dan backup dengan cepat driver yang dipasang pada sistem. Hal ini dapat memampatkan driver cadangan untuk fail zip, self extracting fail atau program auto installer yang bebas.


Drivers Restore:
Anda tidak perlu lagi install driver satu per satu selepas anda memasang semula Sistem Operasi. Hanya satu klik boleh memasang semua driver anda secara automatik. Anda juga boleh memasang driver melalui baris perintah. Jika anda perlu memasang pemacu pada beberapa PC dengan konfigurasi hardware yang sama, Genius Driver boleh menjimatkan banyak masa ketika memasang semula sistem anda.


Drivers Update:
Adakah anda masih menggunakan pemacu versi lama atau beta? Driver rosak boleh menyebabkan masalah yang berlanjutan pada pc anda. Kemungkinan ini merupakan masalah tersembunyi dan terbesar yang menyebabkan sistem crash. Sebuah driver yang sesuai dapat meningkatkan prestasi sistem sebanyak 50% atau bahkan lebih. Terdapat lebih dari 30.000 driver di dalam sistem database Driver Genius, termasuklah Motherboard, Sound card, Video card, Network card, Modem, Mouse, Keyboard, Scanner, Printer dan lain-lain Digital. Dengan satu klik, Genius Driver akan mencari semua driver yang perlu diupdate. Semua driver yang tawarkan adalah versi rasmi atau versi WHQL, anda boleh menggunakannya tanpa rasa bimbang.


Drivers Uninstall:
Mungkin ada sisa beberapa driver di sistem anda kerana mungkin anda pernah mengubah atau mengemas kini driver. Driver Genius dapat mencari driver ini yang tidak lagi digunakan dan uninstall secara terus.
LiveUpdate: Mengemas kini jumlah besar driver pada website yang ada pada setiap hari. Anda boleh synchronize Driver Genius database local anda dengan driver terbaru dengan menggunakan program yang LiveUpdate.


Sistem Operasi:
Windows 98/98SE
Windows ME
Windows 2000
Windows XP / XP x64
Windows Server 2003 x64 2003/Server
Windows Vista / Vista x64
Windows 7 / 7 x64


Driver Genius Professional Edition 9.0.0.190

No comments:

Post a Comment