Friday, May 14, 2010

Uniblue RegistryBooster 2010 4.7.0.10 Full Version


Berapa banyak 'errors' di komputer yang anda miliki? Anda tidak perlu lagi meneka! Kestabilan ini hanya memerlukan anda scan dan akan memberikan diagnosis lengkap registri Windows anda, mengenalpasti kesalahan dan konflik. Dan kemudian nya mampu menyelesaikan error yang terdapat pada isi windows di pc anda.

Apa yang software ini mampu lakukan?

Masalah
Pernahkah anda memperhatikan bahwa semakin lama anda memiliki komputer, semakin lambat ia berjalan dan semakin banyak gangguan yang timbul? Kejadian ini seringkali berlaku kerana setiap kali anda memasang atau membuang perisian, menambah atau memadam dari isi hardisk, atau menukar setting di komputer anda, Windows registry dikemaskini. Semua ini boleh menyebabkan registri berselerakan, menjadi usang, rosak, dan dalam beberapa kes, fail yang ada di anggap berbahaya. Seiring waktu registri bermula dan konflik merebak ke beberapa fail pun mula muncul denga pelbagai kerosakan. Waktu tak terkawal, sistem anda akan menjadi semakin tidak stabil, berjalan lebih lambat dan lebih kerap berlakunya crash.

Penyelesaian
RegistryBooster adalah jawapan mudah untuk masalah registry Windows. Pemenang "Award Software" ini akan mengimbas perisian dalam registri anda untuk mengenalpasti masalah dan error yang boleh menyebabkan ketidakstabilan dan berlakunya perlambatan. RegistryBooster kemudian akan memperbaiki atau menghapuskan entri registri berbahaya untuk mengoptimumkan PC anda untuk prestasi yang lebih baik. Anda juga boleh defragment registri anda untuk membuat kelajuan tambahan dan kecekapan.

Bagaimana cara kerjanya?
Registry adalah pusat kesihatan komputer anda kerana di situ mengandungi penggunaan penting yang terus dicapai untuk perfomance komputer anda. RegistryBooster mengoptimumkan PC anda dengan memperbaiki atau menghilangkan arahan yang berbahaya atau tidak berguna.

Bagaimana meningkatkan RegistryBooster PC saya?
Registry adalah pusat kesihatan komputer anda kerana mengandungi penggunaan Hardisk dan software yang penting yang perlu dicapai secara terus menerus. Sementara registri komputer baru yang bersih dan berstruktur, ketika digunakan, khususnya melalui penghapusan perisian dan perubahan dalam tatacara dan jalan kerja hardisk, entri yang buruk atau sampah mula terkumpul. Untuk menyelesaikan permasalahan tersebut, buat lah scanner registri dan data. Anda boleh memulakan fragment hanya dengan sekali arahan dan registri akan kembali ke beberapa lokasi asalnya. Hasilnya adalah kemantapan dalam sistem kecekapan dan kecenderungan untuk sistem menjadi laju, kesalahan dan konflik pun akan selesai secara automatik setelah penyusunan file defragment di jalankan.

RegistryBooster meningkatkan PC anda dengan mengoptimumkan registri anda dalam dua cara yang berbeza. Setelah mengimbas entri usang dan berbahaya, RegistryBooster akan membersihkan dan memperbaiki registry anda, menghapuskan kesalahan dan meningkatkan kecekapan pemprosesan komputer anda. RegistryBooster juga boleh men-defragment registri anda dengan menempatkan semula file berselerakan dengan kekuatan yang sedia ada. Dengan registri bersih dan defragmented, komputer anda dapat terasa cepat dari sebelumnya, dengan kesalahan lebih sedikit dan prestasi yang lebih baik. Maka secara keseluruhan nya, RegistryBooster cepat, yang berkesan dan mudah digunakan.

Dengan kesederhanaan klik anda akan dapat:

1. Scan
Scan untuk mengenalpasti kesalahan (error) yang dapat merugikan PC anda.

2. Perbaiki, bersih dan tune registri anda
Optimalkan registri anda dengan anugerah canggih UNIBLUE yang pernah menang dalam award teknologi.

3. Defragment registri anda
Penyusunan semula registri anda untuk kecekapan dan kelajuan tambahan.

Apa RegistryBooster bersih?
RegistryBooster memberikan optimasi registry menyeluruh, membersihkan registri error yang berkaitan dengan:

* Alat perisian sistem tatacara
* ActiveX, OLE, COM sections
* Invalid file associations
* System drivers
* Startup prosedur
* Shared DLL files
* Font
* Invalid shortcuts
* User software settings
* File extensions
* Uninstall prosedur
* Program pihak ketiga yang dipasang pada PC anda
* Application paths

Mengapa memilih RegistryBooster?

RegistryBooster dikembangkan untuk memberikan optimasi registri yang terbaik. Antara lain ciri, menawarkan RegistryBooster:

* Advanced dan berkesan dalam optimumkan registri
* Sebuah tool yang elegan dan mudah digunakan
* Sebuah mesin canggih untuk defragment registri
* Automatik restore point untuk keselamatan maksimum
* Registri Deep scan yang lengkap dengan diagnosis kerosakan pada registri
* Reliable partner teknologi certified dari Microsoft Gold

Apakah keperluan sistem?

Minimum:
* Intel Pentium 3 500MHz atau setara dengan prosesor
* Paling sedikit 256 MB RAM
* 100 MB free ruangan hard disk
* Graphics mode 800x600, warna 16-bit
* Internet Explorer 6 dan ke atas
* Microsoft Windows XP / Vista / 7
* Perlukan connection Internet yang Aktif (?)

Recommended:

* Intel Pentium 4 1GHZ atau setara dengan prosesor
* 512 MB RAM
* 200 MB free ruangan hard disk
* Graphics mode 1024x768 true color (highest 32-bit)
* Internet Explorer 7
* Microsoft Windows XP / Vista / 7

Uniblue RegistryBooster 2010 4.7.0.10

No comments:

Post a Comment