Sunday, May 30, 2010

Membuat Virus Palsu



Assalammualaikum, ni nak kongsi ngan teman-teman semua. Mungkin trik ni dah lama kot, bah kan mungkin ada yang dah tau... heheh... Tapi tak apa, kita kongsi kan juga cara jahat ni... Cara ni cara nak memperkenakan komputer kawan-kawan kita iaitu kita akan membuat virus palsu, namanya juga virus palsu, sudah pasti tidak akan merosak apa-apa pun dari komputer anda. Kerana, sebenar nya ini hanyalah kode untuk membuat suatu peringatan di komputer siapa-siapa sajer.





Inilah cara membuat virus palsu tersebut:


1. Buka Notepad
2. Copy/Paste code dibawah ini:


lol=msgbox (”Komputer anda diserang virus MaBro.vbs. KLIK YES untuk memformat harddisk anda sekarang, atau klik NO untuk memformat harddisk setelah restart.”,20,”Warning”)


Code warna merah boleh anda ganti dengan ayat anda sendiri...


3. Save as dengan ekstension inf.
4. Sila 'try' klik virus palsu yang telah anda buat dan nikmati efectnya... kekek..
5. Untuk membuat virus palsu tersebut dapat bekerja, taruh ler filenya ke startup agar setiap kali komputer di on kan, maka virus palsu tersebut akan muncul.
6. Jangan lupa, file virus palsu tersebut di hidden agar tidak di ketahui... huahuahua.. Jahatnye.. 


Sebelum ini, saya juga menyediakan program virus palsu namanya "Ultimae Virus" yang sama sekali tidak akan merosakkan komputer anda, program ini hanya untuk sekadar menakutkan atau mengenakan kawan-kawan anda sajer. He...he...he...Memang tak berbahaya langsung... Sila ikuti artikel saya mengenai Ultimate Virus tersebut.. heheh...

No comments:

Post a Comment