Monday, March 29, 2010

Re-Enable, enable task manager, cmd ,regedit, run, folder options, and system restore

Re-Enable Portable merupakan aplikasi telah di praktikan yang akan mengembalikan (enable) mengembali registry editor (Regedit) yang mati @ hilang akibat worm / trojan / malware / virus, tool ini juga mampu re enable Cmd, Task Manager, System Restore, Folder Options dan Run.

Tool ini sangat berguna buat anda yang komputer mengalami hal seperti di atas. Virus sekarang ini kebanyakan targetnya adalah mematikan beberapa aplikasi komputer di atas, karena itu software ini telah wujud untuk mengatur semula dan anda dapat mengendalikan sistem komputer anda seperti biasa. Antivirus pun biasanya hanya membersihkan virusnya saja, tetapi tidak mengembalikan settingan komputer ke awal, sehingga bagi pengguna amnya, sudah biasa komputer akan di format semula jika berlaku gangguan sistem di atas ini hilang oleh virus-virus yang ada. Tetapi tidak perlu risau lagi, sekarang sudah ada tool ini untuk menyelesaikan masalah komputer anda.:woooh:

Pastikan ketika menggunakan re-enable, komputer anda sudah bebas dari sebarang virus.. Seelok-eloknya, scan dahulu komputer anda sebelum meng-install software ini. Bagi mengelak virus masih bersembunyi di dalam sistem komputer anda dan menggangu semula isi-isi task manager, cmd ,regedit, run, folder options, dan system restore.


DOWNLOAD DI SINI : Re-Enable Portable 2.0.0.1

No comments:

Post a Comment