Tuesday, March 9, 2010

Pohonan Maaf....!!


Assalamualaikum saudara & saudari ku sekalian....


Posting aku kali ini agak terlewat untuk "Memohon Maaf" atas kesulitan yang tak dapat aku elak kan. Ptama kali aku nak mohon maaf atas blog aku ni agak tak sempurna kerana laman blog aku terlalu ringkas. Al maklum lah baru berjinak-jinak pada blogging. Masa yang terhad membuat aku tidak dapat posting dan up date blog aku ni. Tapi tak apa, jika sekalian ada perkongsian yang ingin di kongsikan, add aku di YM Neoz_9957@yahoo.com. kita bole berkongsi pendapat dan cadangan agar aku lebih memantapkan lagi blog ini. Perkongsian maaf aku ini bukan lah skadar itu sahaja, jika kalian melihat pada bulan yang terisi, pada ada jarak bulan yang tidak ada posting pada blog aku ini. Terlalu jauh jarak nye kan... isk... isk... isk... Kemaafan ini lah tajuk utama bagi aku memohon maaf... bukan lah memohon maaf di pagi syawal... :p Anyway, kelemahan ini bukan lah alasan aku memberhenti blog ini sekerat jalan. aku akan terus kan... agar perkongsian ini terus kita kongsi bersama menuju ke arah IT.

Ungkapan Maaf aku ini tak kan terlupus jika aku tidak dapat posting lebih baru untuk kita bersama kongsi, contoh nya jika software aku posting ini agak basi bagi anda... maaf kan lah.. Aku akan cuba surf mencari yang terbaru. Jika ada masa ku, aku akan updated yang latez punya barang............ hehehe!! Mungkin masa kerja aku yang agak terhad dan terkongkong (tak ler terkongkong sangat) membuat kan aku terhenti sekejap updated blog ini. Aku akan cuba meluangkan masa sehari untuk surf software terbaru dan posting yang terkini untuk di kongsi bersama.

Lastly aku nak katakan, jika ada di antara saudara dan saudari dapat membuat komen pada blog aku in, aku sudi menerima, aku akan mencuba membuat yang terbaik. tapi Manusia itu hanya lah bersifat sementara, mesti akan ada ketidak kesempurnaan nya. begilah jua pada aku... aku akan cuba membuat yang termampu.. apa yang penting, aku ingin sekalian memberi cadangan apa yang perlu aku masuk kan sekali pada blog aku ini... Anyway, untuk kata terakhir (bukan Menghembus nafas terakhir tau, cuma menutup cerita ni sajer), aku ingin memohon maaf dari kesilapan blog aku ini. semua ini tidak dapat di elak kan..

No comments:

Post a Comment