Sunday, March 14, 2010

Portable Malaysian Radio! V3.rar


Ini Software yang aku lupa nak bagitau kat korang semua. Software ni ler peneman duka aku time aku takde lagu best yang nak aku dengar, juga sebagai teman nak dengar radio negeri aku kat sana. Software radio ni hanya untuk kawasan negara Malaysia jer tau. Mana-mana channel radio yang ada kat Malaysia je dah ada kat dalam ni. Bagi aku, aku rasa puas ati, pasal radio ni dah ler 1 Malaysia, so kita boleh dengar dari hujung Sabah hingga ke hujung negeri Perlis. Bahasa dalam Malaysia ni pula bermacam-macam. Mesti korang suka punyer la.. Korang bayangkan jer la, dalam 1 negeri tu kekadang ada sampai 5 station radio. Kalau di tambah 14 negeri dalam Malaysia ni, korang agak-agak, berapa puluh station radio yang ada.. (5 kali 14, berapa ekk?... kekekek.. ) So untuk memendek kan cerita, korang boleh lah tengok sendiri channel station radio yang ada dalam negara Malaysia kita ni. Cuma satu jer aku nak pesan, sapa guna Streamyx tu... rasanya takder la sekat-sekat dengar aplikasi ni, kerana software ni mengunakan perhubungan internet untuk memainkan nya. Tapi kalau aku punya broadband celcom, aku dah setting gila-gila.... Line memang clear giler... hahaha. Guna 3G pun memang clear juga dengar radio ni... Malas aku nak promote panjang-panjang, korang cuba lah dulu. Heehehehhe... Mantap!!

No comments:

Post a Comment