Saturday, July 3, 2010

Autorun Virus Remover v2.3 Full Version

Autorun Virus Remover v2.3

Mungkin anda pernah mengalami masalah virus Autoruns.inf yang sering menggangu kerja-kerja di dalam pc anda ataupun menggangu sistem-sistem pc anda, malahan wujudnya virus ini dari perkongsian pendrive/flashdisk yang sering di kongsi dari mana-mana pc yang mungkin pernah terjebak. Virus yang agak bahaya dan nakal ini membebankan tingkat kerja kita di pc. Malah sebahagian dari kita juga jarang mengetahui wujud nya virus ini di dalam pc yang di gunakan sekarang kerana virus ini kadang-kadang sukar untuk di kesan oleh mana-mana antivirus yang ada. Permasalahan yang timbul akibat virus ini mampu menjangkiti mana-mana fail yang ada di dalam pc. Jadi, untuk tidak menghampakan anda, saya akan memperkenalkan satu tool yang mampu membunuh dan meghapus virus degil ini iaitu Autorun Virus Remover.

Autorun Virus Remover adalah sebuah tool proaktif yang menggunakan teknologi untuk menghapus virus autorun autorun.inf secara permanent, malah ia juga dapat menyekat setiap autorun / virus autorun.inf yang cuba unuk menginfeksi sistem melalui USB drive (flashdisk, harddisk eksternal, iPod, dll). Yang perlu anda lakukan, hanya mengklik pada scan Autorun Virus Remover.

Ciri-Ciri :
1. Menghapus sepenuhnya virus autorun dari dalam sistem dan USB drives anda.
2. Menghalang virus autorun dari mengekfeksi diri ke komputer anda melalui USB drives.
3. Melindungi data anda dari di jangkiti terutamanya melalui USB storage devices
4. Langkah yang terbaik yang di gunakan ketika anda offline
5. Sesuai digunakan bersama pelbagai jenis antivirus yang ada.
6. Menyokong semua jenis external removable media
* Pen drives
* USB sticks
* USB Flash cards
* USB MP3 players
* USB Audio players
* External hard drives
* Pocket PCs
* Mobile phones
* iPod's and iPhone's
* Other USB mass storage enabled devices

Sila download software untuk menghapus autorun.inf (Autorun Virus Remover) full version untuk menjaga storage USB dan komputer anda sekarang!!

Autorun Virus Remover v2.3

No comments:

Post a Comment